On my way

Nu sitter jag på tåget på väg från Växjö där vi spenderat dagen min uppsatspartner Janina och jag. Har varit absolut fullt upp under dagen, därför har det varit så tyst på bloggen!

Vi har genomfört två väldigt framgångsrika intervjuer, var väldigt roligt och personerna vi intervjuade delade med sig utav mycket 🙂

De är roligt att göra intervjuer, speciellt med människor som verkligen brinner för sina jobb och trivs med det dom gör. Är otroligt tydligt när någon inte trivs på jobbet och absolut inte kul att intervjua dem :p

Men nu är vi fulla med inspiration och ska göra vårt absolut bästa för att skapa en intressant och innehållsrik uppsats! Känns superkul! Vi skriver om införandet av studieavgifter för icke EU studenter…otroligt intressant och absolut något jag kan tänka mig arbeta med; marknadsföring och kommunikation på internationell nivå – That IS me 🙂

Nu ska jag njuta av solen som skiner in genom fönstret i det kokande tåget :p

Tyck till!

