iPad cravings

Några veckor sedan blev jag såååå otroligt sugen att köpa en iPad..det var otroligt nära att jag köpte en!

Åkte in till stan för att leka lite med en, dom är riktigt häftiga tycker jag och perfekt att ha både hemma och på resande fot. Dock är den ju inte riktigt nödvändig..men den är ju så rolig 🙂 Jag är en riktig tekniknörd så visst ”måste” jag ha denna? Kostar 5595:- plus skydd för 375:- så det är ju en MASSA pengar – en semester för att vara exakt.

Saken är ju att jag lagt undan pengar för att vi skulle kunna åka på semester i sommar..men eftersom de är tomt på arbetsmarknaden och vi ska spara till bröllopet har vi skippat sommarens semester. Frågan är då om jag ska lägga sparpengarna på en iPad eller låta dom sitta på sparkontot..det är ju mina ”lekpengar” så tycker jag borde kunna använda dom till en iPad. Lite pengar från två olika sparkonton så syns det ju inte lika mycket heller – right?

Ska jag eller ska jag inte?

Tyck till!

