Ny väska?

Jag är riktigt sugen på att köpa en ny, riktigt snygg väska! Frågan är vilken väska jag ska köpa? Har varit sugen på en LV Speedy 30/35 ett tag men dom känns lite ”billiga” då alla går runt med dom och hälften är fejk. Men samtidigt är dom väldigt klassiska och fungerar till allt vilket gör den väldigt uppskattad.

Om jag hade MASSA pengar hade jag köpt en Balenciaga eller en Chanel men det är lite föööör mycket pengar för någon som inte har ett jobb. (Tänk så trevligt det hade varit med ett heltidsjobb – någon som vill anställa mig i Kalmarregionen?)

En Marc Jacobs hade varit mycket trevligt..

Tyck till!

