Hemma från jobbet

Var en vacker dag idag, och skönt att jobba ute för en gång skull. Blev några timmar i solen på förmiddagen och sedan blev resterande i skuggan. Härligt att få lite solsken iaf och frisk luft 🙂 Blev tacos när jag väl kommit hem..herregud att de kollektiva bussarna aldrig ska kunna gå i tid – totalt oorganiserat.

Fick ett telefonsamtal på förmiddagen om ett säljjobb som känns rätt intressant. Hann dock inte prata längre än typ 10 sekunder eftersom jag jobbade men ringde upp senare och fick lite mer information. Har aldrig funderat seriöst på säljjobb då majoriteten av företagen känns väldigt barnsliga och oseriösa, men detta hade hög fast lön och sedan provision som bonus utöver det – vilket gör att det känns rätt okej. Ska på intervju imorgon efter jobbet, så nu måste jag hitta något professionellt att ha på mig – spännande.

Nu blir det en lugn kväll i soffan, ska mumsa på lite melon också tänkte jag!

Tyck till!

