Koko i bängen

Herregud – jag är så mentalt slut att jag skulle kunna sätta mig i ett hörn och bryta ihop. Kan inte riktigt säga varför men oh well! Jobbat mellan 07.30-15 men som vanligt missade jag min anslutningsbuss – tack KLT för ni är sviniga (puss puss) men sedan rullade dagen på..dock riktigt segt! Fick iaf en trevlig lunchpaus med en yummie tacosallad vilket var välbehövligt. Sen kom älsklingen mig och hämtade mig – har jag världens bästa fästman eller vadå? Alla andra borde vara avis 😉

Sen hem och fixa sig innan iväg på intervju..eller kanske psykologsamtal vad vet jag. 1 timma och 45 minuter satt vi där – jag och rekryteraren. Herre min skapare sammanfattar jag det hela som. Det var väldigt tydligt att han inte förstod varför jag sökt jobbet..men det HAR JAG INTE – ni sökte mig! Suck! Oh well de var ett spännande samtal och han skulle återkomma imorgon kväll.. jag har ingen aning om det är ett jobb jag vill ha eller inte. Ska tänka på saken. Om mig hjärna någonsin kommer starta upp igen :p

*Smile*

Tyck till!

