Design fix

Otroligt lugnt på jobbet, man kan inte tro att det är Juli så dött som det är på campingen :p Älsklingen kom och lyssnade på den härliga trubaduren som spelade ute vid restaurangen – lovely med skjuts! Har suttit och kollat på två Fringe avsnitt och haft myskväll – woho lördagsmys.

Nu har jag suttit och fixat med design, jag älskar wordpress! Så enkelt och fint blir det utan att man behöver sitta och koda som jag är van med från blogg.se. Det känns lite med girlie nu vilket jag tycker är väldigt trevligt 🙂

Imorgon ska jag fixa en ny, matchande header också..

..närmast är dock sängen – natti natti!

Tyck till!

