Klibbigt

God morgon!
Sitter i soffan och andas in klibbig luft, usch så äckligt det är när det är så klibbigt att man inte vet vart man ska ta vägen. Det är vidrigt! Och blir ju inte bättre av att jag dricker varmt kaffe, haha jag är allt lite knasig.

Jobbet igår var brutalt hemskt, hoppas att det händer lite mer idag. Igår var det DÖTT! Så otroligt tråkigt när det inte händer någonting, man kan inte fronta allt mer än en gång, sortera broschyrer går också bara en gång..torka av lite etc. Tråkigt som bara den! Det ska komma ett stadigt flöde av människor hela tiden, då går tiden fort.

Idag börjar jag vid 14 och jobbar till 21, skönt att slippa stänga och fixa med allt de! Blä jag är helt död, skulle kunna sova 5 h till och sedan ha en myskväll i soffan med älsklingen. Värdelöst att jag bara är ledig en dag – imorgon, för att sedan jobba fem dagar. Trött!

Skulle hellre lega på denna strand och njuta av solen..semester? Ja tack!

Tyck till!

