Cambridge

Imorgon smäller det – starten på två veckors ren kur på Cambridge!

Känns skönt att komma igång igen, kroppen har vant sig på runt 91 kg och det är dags att losa några kilo till. Det är nog bra att ta det stegvis..för inte en chans att kroppen klarar att gå ner 30kg utan paus – dom personerna måste ju ha högar med extra hud att bära omkring på. Hoppas att jag ska gå ner iaf 8 kg på dessa två veckor, ser jag till hur mycket jag brukar gå ner så har det legat på 4 kg i veckan så 8 kg är ett bra mål känns det som.

23 juli är det party i Halmstad och innan dess behövs några dagar att vänja kroppen med mat igen så 4 juli – 17 juli är det enbart Cambridge som gäller.
Hoppas att kilona FLYYYYYYGER av! Går jag ner 8 kg skulle det betyda att jag gått ner 24 kg totalt! COOLT!

Natti natti!

One thought on “Cambridge

Tyck till!

