Onsdag 13 Juli

Sitter i soffan efter att ha varit igång heeela långa dagen! Middagen står på spisen och älsklingen är på g hem..hoppas jag iaf för maten är klar!

Började vid 07.30 och låg kvar i sängen till 06.20, såååå gott jag sov inatt..eller så var jag stört trött när jag hoppade i sängen igår! Dagen har jag spenderat i butiken, det är då samma lokal som receptionen men en ca 2 meter bred gång mellan kassorna :p Det var första dagen i butiken och jag ska vara där imorgon också. Lite mer action mot reception.

Nu kom min honey – middagsdags! Pyttepanna!

Tyck till!

