Ett fynd

Igår kom min beställning från H&M..måste vara den snabbaste leveransen jag fått hittills 🙂 Är nöjd med det mesta i beställningen, lite tveksam över ett par skor som känns liiiiiiite små men ska gå runt i dom och känna efter lite till. Koftan jag beställde är underbar, kjolen är lite lång men perfekt både nu och till hösten – men det bästa är klänningen!

Jag har ägt liknande klänningar tidigare då det var ”inne” några år sedan, en från Gina tror jag. Dock var både ”kjolen” och ”toppen” i samma material på alla klänningar som fanns ute då, så jag antog det gällde denna också – men icke. Det är olika material på dem vilket var galet snyggt! Den fungerar perfekt dagtid, kvällstid och såväl hemma som på jobbet. Dock var min för stor så beställde en mindre storlek samt i ytterligare en färg.

Så snygg och perfekt nu såväl som i höst med ett par strumpbyxor! Spring och köp!

One thought on “Ett fynd

Tyck till!

