Skoförvaring

Nu när vi har fina matchande golv i köket och hallen, samt otroligt fina lister i båda rummen är det dags att finputsa det sista i hallen när det gäller förvaring.

Vi hittade ingen bra skoförvaring när vi var inne i vår shoppingperiod gällande inredning lite mer än ett år sedan..utan jag målade Richards gamla skohylla vit och sen fick det vara bra så. Men jag är SÅ trött på att se alla jäklans skor och ha dom utspridda överallt – så ett skoskåp ska inhandlas. IKEA har lite olika versioner så vi får se vad det blir för något 🙂

Imorgon jobbar jag ju eventuellt parkering, men vädret ska inte bli så fint så vi får se om jag behöver komma in. Annars blir det en tur till IKEA tror jag bestämt!

Fint skåp i samma linje som byrån i hallen! Men vi behöver något lite mindre och billigare!
Möblerbara skåskåp i trepack som känns vettiga – men inte så snygga kanske..

Tyck till!

