Saknar mitt hjärta

Sitter i soffan och kollar på TV – lugnt och skönt om man ignorerar festande ungdomar utanför. Mår fortfarande inte hundra utan sitter och ugglar med ont i halsen samt nu även ont i öronen – men jag slipper iaf feber idag så det är jag tacksam över!

Idag har jag spenderat eftermiddagen med Emily på IKEA, Rusta, Jysk och någon annan inredningsbutik ute vid Hansa City här i Kalmar. Tog oss en trevlig cykeltur i det otroligt vackra vädret för att sedan gå inne i 4 timmar – man får vara glad för det lilla! Vi strosade runt och drömde, planerade inköp och njöt av all inspiration som IKEA bjöd på. Köpte lite doftljus och en ljushållare att ha antingen i köket eller i lilla rummet, vi får se vad de hamnar men sen blev det inte mycket mer. Jo lite köttbullar också, varit sugen på det så länge! Mums!

Sen jag kom hem har jag tagit det lungt, tvättat lite och sen lagade älsklingen och jag pizza innan han åkte iväg för mer jobb. Han trodde de skulle ta 1-2 timmar och åkte vid 18.30! Han ringde en timma sedan ungefär och trodde han skulle vara borta ytterligare 1-2 timmar 😦 Saknar min älskling! Herregud för oorganiserade företag! Han ska nämligen åka bort hela helgen, förhoppningsvis sover han hemma imorgon men han ska jobba uppe på norra öland – saknar honom redan. Men hoppas han sover hemma imorgon så kanske vi kan gosa ikapp då 🙂

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa tror jag!
Natti natti

One thought on “Saknar mitt hjärta

Tyck till!

