Bilder från köket

Jag lovade bilder på köket och nya golvet + listerna och tada nu har jag äntligen tagit bilder. Tog dom här om dagen men glömde bort dom, men så fotade jag lite annat idag och kom på mig själv. Så här har ni lite bilder från det fina köket med de dösnygga golvet.

Kaklet köptes här om dagen och ska sättas upp troligtvis måndag – tisdag nästa vecka så undvek att fota hela köket. Ni får helt enkelt vänta och se hur det blir. Oh så snyggt!

Vi bytte bord någon vecka sedan..tog ner det sänkta barbordet och satte upp mitt gamla bord istället.

Den nya listen! Snygg va? Den är rätt hög också vilket jag tycker är snyggt – så nöjd!

..och här har vi golvet! Varmt och snyggt ekgolv som förändrade hela rummet!

Tyck till!

