29 Juli

Tänk att juli snart är slut? Det är snart Augusti och sommaren lider mot sitt slut – konstigt!

Jag är sådär konstig, jag vet inte om alla kanske tänker som jag men iaf..när det är vinter längtar jag till sommar – och när det är sommar längtar jag till vinter! Slår verkligen ALDRIG fel. Visst jag tycker det är skönare att inte behöva ha på mig något utan kan springa ut i ett linne och kjol utan att frysa. Men jag tycker det är så mysigt med alla gosiga höstkläder.

Idag gick jag upp vid 11.30, hade vaknat massa gånger innan dess men min kropp behövde verkligen sova. Kunde inte somna igår då jag hade så otroligt ont i ena örat och min käke. Vid 02 gick jag upp och tog en ipren och somnade väl en 20 min efter det ungefär. Älsklingen kom hem vid 05 den stackaren och gick upp vid 07, helt sjukt hur han orkade. Led verkligen med honom! 😦

Nu ska jag sminka mig och bege mig mot jobbet, hoppas att det ska gå bra efter att ha knarkat lite ipren. Ska kolla hur ofta man får ta dem så jag inte får en dipp på jobbet. Har lock för öronen just nu men jag vill verkligen inte vara hemma och har ingen feber så jag beger mig mot jobbet. Jobbar 14-21 men kommer fram vid 13.28 så hoppas jag kan börja lite tidigt så jag kan gå vid 20.45 och hinna ta 21.00 bussen för annars går nästa 22.15.

Kram på er!

Tyck till!

