Regnet fortsätter ösa ner

Klockan är närmare 24 och det har regnat konstant från dess att jag gick upp! Härlig dag med inte annat :p

Det var totat dött på jobbet så jag fick gå hem vid 18.15 vilket inte gjorde mig så mycket, kände nämligen att febern var på väg tillbaka. Usch för att jobba och inte må 100, inget jag kan rekommendera :p Imorgon ska jag jobba glasskiosk men väderleksrapporten säger regn och rusk och i så fall blir jag hemma.

Nu ska jag ta en ipren och hoppa i säng!
Sleep tight! 🙂

Tyck till!

