Lugn söndag

Min nya grej är att vakna vid 7-tiden för att gå på toa och sedan sova någon timma till, så skönt! När jag vaknade var älsklingen inte hemma så skickade ett sms och då ringde han – då satt han i bilen på väg mot Kalmar – stackaren har varit uppe i över 24 timmar.

Ringde jobbet också och nej inget jobbande idag heller, men men jag står på schemat och därför har jag rätt att få betalt så ingen skada skedd. Jag satte igång att städa i köket istället..älskar ett rent och snyggt kök – det är lycka!

Älsklingen ligger och sover i soffan och jag funderar på att baka något, känner mig mycket bättre idag och energin är tillbaka. Är molnigt ute men emellanåt ser man den blå himlen, så känns som en promenad skulle vara trevligt. Brukar alltid gå runt i villaområdet och kolla på hus, det är så mysigt och man kan få sig ett gott skratt :p

Vad ska jag baka? Kanelbullar, någon kaka, muffins?
Hoppas ni får en härlig dag iaf!

Tyck till!

