Önskan om semester

Sitter och dagdrömmer om att åka på semester, jag hade ju ”budgeterat” för en resa i sommar men eftersom ingen av oss fått jobb är det lite väl risky att lägga sparpengarna på en resa – kan man tycka. MEN det finns ju alltid CSN och jag kommer plugga i höst så ingen större skada skedd :p Nästa planerade resa är nästa höst och då är det vår bröllopsresa..så länge kan jag omöjligt vänta!

Men vart ska man åka då? Jag skulle vilja åka innan mitten av Oktober då jag börjar min ”seriösa” kurs som jag måste läsa oavsett om jag får jobb eller inte.. Så början av oktober hägrar som mest just nu, men vet inte om det är för tidigt att fly landet.

Alternativa resmål:
Cypern
Grekland
Egypten
Kanarieöarna

One thought on “Önskan om semester

  1. Grekland och Cypern är nog alldeles för kallt i Oktober!

    Jag kan rekommendera Marocko, Egypten har jag aldrig vart i men där är det en riktig klassiker att bli magsjuk vad jag hört. Annars är väl Kanarieöarna ett rätt säkert kort vad gäller sol, bad och värme =)

Tyck till!

