Slut och färdig

Väldens bäst älskling kom och hämtade mig på jobbet ikväll..så underbart för jag hade ont i ryggen och ingen lust att gå hem :p Så söt!

Dessutom överraskade han mig med att han och svärfar lagt majoriteten av kaklet i köket. Och SHIT så fint det är, helt otroligt vad snyggt det blev. Jag ÄLSKAR det! Är en bit kvar samt att foga och greja men man ser ju hur det kommer bli. Känns verkligen som vi valde rätt, kommer bli apsnyggt med dom kommande vita luckorna och en bänkskiva i ek.

Bilder kommer imorgon..vill inte visa när det inte är klart 🙂

Nu ska jag hoppas i sängen, ska upp vid 06.15 imorgon för att jobba till 15. Sen är jag ledig ytterligare 2 dagar torsdag-fredag.

Tyck till!

