Lugnet är här

Jobbade morgon-eftermiddag idag och fansiken så skönt det var att gå hem när jag var klar – var heeelt död!!! Älsklingen mötte mig vid IKEA och sen åkte vi på en liten roadtrip runt Kalmar bara för vi inte ville åka hem direkt, mysigt att glida runt och spana på hus.

Väl hemma satt jag framför datorn ett tag innan jag tog en powernap, fast utan power..haha sov i 1,5h iaf vilket jag verkligen behövde. Jobbigt när det inte finns så mycket att göra på jobbet, vi hade ju väntat oss en storm men vi hanterade den galant så inga problem där inte. Men det tär på en ändå att vara på plats. Nu är jag iaf ledig tills på fredag och det ska bli galet skönt – en paus från det hela.

Kram på er!

Tyck till!

