Essie

Jag var totalt förälskad i nagellacken från Essie en sådär 5 år sedan när jag jobbade och spenderade massa pengar på shopping, dock har ju priserna höjts som tusiken..tror dom kostade 99:- när jag köpte dom och på vissa ställen kostar dom 149:- – sjukt!

Nu har Kicks börjat sälja de populära nagellacken för 129:-/styck. Helt okej men fortfarande väldigt dyrt, dock anser jag att Essie absolut har högst kvalitet på sina lack, det säger iaf mina erfarenheter om lacken jag provat. Love!

Tror jag ska beställa något lack, behöver nämligen fylla på lite MAC-produkter så då kan man lika gärna passa på att beställa annat samtidigt 😉

Kärlek från Essie!

2 thoughts on “Essie

Tyck till!

