Nya borstar från Sigma

Den 15 Juli beställde jag några borstar från Sigma Beauty som jag kände att min samling saknade. Och efter tre veckor är dom alltså här – jiippiiee!

En läppborste känns rätt basic och den verkar bra, en mindre borste att använda vid contouring och highlighting som var SJUKT bra – helt otroligt vilken skillnad det gör med rätt verktyg, en liten miniborste att använda under ögonen samt en precis ögonborste vilken var lite av en besvikelse då den var väldigt spetsig (ska nog frisera den lite).

Borstarna jag beställde var L05, F05, E20, E45.

Fick också med en present i form av en E25 vilket är en favorit sedan tidigare då jag fick en med förra beställningen också, den enda man egentligen behöver då den fungerar till allt 🙂

Dom packar det alltid så fint och noggrant, stort plus!

2 thoughts on “Nya borstar från Sigma

  1. Superfina! Dock är dom inte faaaaantastiskt bra men dom är absolut bättre än skiten på HM eller Kicks :p MAC´s borstar är bäst men Sigma ligger inte långt efter så kan absolut rekommendera dom 🙂

Tyck till!

