Det är kallt

Vad hände med värmen?

Jag ligger i soffan i kjol och mina fötter håller på att ramla av så kallt det är ute. Ifs kan man ju sätta på sig tofflorna men neeee de är ju ingen sport. Kollar på Roomservice och känner mig lite sugen på lunch, tänkte göra spenatsoppa med ägg och bacon vilket är en stor favorit hos lilla mig.

Ska tvinga ut mig själv på en promenad också..saken är ju att jag inte vet vart jag ska gå..eller jo jag bestämde det nog precis. Finns lite olika turer man kan gå :p

Kram på er

Tyck till!

