Jag och 19 barn

Vi blev inte kvar superlänge på stan då ljudet på festivalen var rätt värdelöst, hörde inte ett ord av vad Titta eller andra konferencieren snackade om :p Men lyssnade på Sanna Nielsen, Vincent, någon liten kille, någon gammal kille och någon kille med konstig frisyr (den sista var Nicky Borg eller nått). Noll koll = Johanna!

Alltid lika kul att kolla på folk ute på stan, höll nästan på att falla för grupptrycket och måla på svarta ögonbryn (gärna med en flytande eyeliner) – men Annica hindrade mig i sista sekunden! Tack my love! Vi hade iaf riktigt roligt, med undantag för Annicas alla kommentarer om att ”..nu är det nog sistan gången vi gör det här” eller ”..jaha du vill prova det nya caféet? Ja men då kan de bli sista fikan” SLUTA DU SKA VARA KVAR!!!

Vi cyklade iaf hem för en fika, mums för latte! Satt och snackade någon timma innan arbetsmyran cyklade hem..hon jobbar imorgon :p Så jag satte mig och kollade på min favorit ”19 Kids and Counting” Oh juste jag fotade ny bild till körkortet..ingen vacker syn men bättre än bilden jag har idag :p

Natti natti

Tyck till!

