Kalmar stadsfest

Idag började Kalmar stadsfest som pågår till på lördag och håller älsklingen upptagen! Ikväll är det Rix FM Festivalen så jag och Annica ska cykla in och kolla på det samt äta middag, vädret är lite ostadigt men det regnar ju inte iaf så hoppas att det fortsätter så 🙂

Jag är redan färdig för avfärd så funderar på att cykla in och ta min bild, gå runt och kika lite i affärer och se vad som händer on the town. Men usch vet inte om jag orkar göra det :p Är inge vidare att gå runt själv..kommer väl dock få lära mig att göra det från och med nästa helg! :p Looovely I am so loooovely kommer bli min nya theme song – haha so sorlig jag är.

Kalmar stortorg in action

2 thoughts on “Kalmar stadsfest

  1. Hoppas Rix FM festivalen är något att ha…jag funderar på att gå ner det kommer till Linköping nästa vecka! Hihi!

    Sv: Tack för tips och råd!
    Det blev Mavala och Seché Vite till slut…

    Ha det gott!

    1. Var tyvärr rätt värdelöst, man hörde inte så mycket av när folk pratade eller sjöng vilket såklart var tråkigt – konsert utan riktigt ljud? Höh! :p Vi lyssnade på fyra artister sen cyklade vi hem!

      Sv: Så lite så, roligt att hjälpa till! Ja men då får du ge mig en recension om Seché Vite och om du tycker jag ska köpa en 🙂

Tyck till!

