Torsdag 11 Augusti

Tänka sig att jag vaknade vid tio över åtta helt själv och gick upp och pussade på älsklingen som skulle åka strax innan 9 för att arbeta med Stadsfesten som börjar idag. Imorgon skulle ha förhoppningsvis vara ledig så om vädret är fint hoppas jag att vi kan hitta på något..en cykeltripp eller nått 🙂

Idag ska jag ÄNTLIGEN gå och ta en ny körkortsbild, efter att jag opererade ögonen försvann mina villkor på körkortet och då måste man skaffa nytt (hade ju varit lättare om dom bara skrev in det i nått system). Gör man inte de inom ett år för man köra upp igen – ingenting jag vill göra! Så nu har jag skjutit upp det tillräckligt länge. Ska fixa till mig och sedan gå in mot stan lite senare 🙂

One thought on “Torsdag 11 Augusti

Tyck till!

