TGIF

Jag skulle egentligen precis slutat jobba..men nu blev det ju inte riktigt så utan jag har haft en lugn och skön morgon med Richard i soffa. Sov till strax innan 10 och jag märkte hur otroligt hårt jag sovit, som en sten!

Vi har fixat till oss och jag tror vi ska cykla ut till MODE och ta en till på Lindex som fått in lite snygga nyheter. Tycker inte vår Lindex i stan är något att hänga i granen, skulle nog säga att det är den sämsta i landet, tur mode inte är så långt bort. Sen ikväll blir det drinkar med Annica följt av Veronica Maggio nere på stan. Mums med drinkar – måste frysa in is bara så hoppas vi har ispåsar hemma!

Perfekta koftor till hösten och en otroligt snygg blus, såg att Josefine har en sådan – kärlek!

Tyck till!

