TGIF 19 Augusti

Hej hopp!

Har varit iväg och hjälpt Annica att packa och städa lite några timmar, hon är dum men jag är snäll kan vi samanfatta det hela som! Men hon bakar iaf tidig födelsedagstårta till mig som vi ska mumsa på ikväll så det är helt okej ändå..fast hon är dum som ska flytta!

När jag kom hem väntade en hög med post innanför dörren, var bland annat mitt nya körkort som kommit. Som tur var kom älsklingen hem nästan direkt efter så vi åkte och hämtade ut det på direkten. Är rätt nöjd får jag lov att säga, väldigt mörk bild men bättre än den förre!

Nu ska jag fixa något att äta och sedan ställa mig och baka muffins. Ska göra morotsmuffins samt kärleksmumsmuffins till födelsedagsfikat imorgon 🙂

One thought on “TGIF 19 Augusti

Tyck till!

