Finbesök och inneboende!

Det har inte blivit något bloggande på hela helgen, så blir det när man har fullt upp och huset fullt av människor! Älskar när det händer saker och ha folk runt omkring mig, speciellt när man fyller år 🙂

Katrin kom nämligen upp på besök från Skåne i Fredags och stannade fram tills någon timma sedan, hon är söt hon som kommer upp och firar mig. Tack darling du är så söt! Sen håller Annica och Victor på att flytta från Kalmar tillbaka till Halmstad, flyttlasset gick igår men eftersom Annica ska syna lägenheten dom hyrt på måndag sover hon över hos oss – perfekt eftersom Katrin också var här! Sleep-over-party-med-massa-vin! Yay!

När det finns gäster i huset, och en väldigt söt hund, går det ju inte att vara asocial och sitta vid datorn. Vi har gått på promenad, varit på IKEA, shoppat lite på stan och fyndat på Body Shop som hade 3 för 2 på ansiktsprodukter.

Nu ska jag fortsätta tvätta lite, ställa mig och diska samt börja ta fram saker jag ska ha med mig upp till Stockholm. Flyger nämligen upp imorgon förmiddag och ska stanna uppe kanske två veckor eller så. Ska vara på landet, hos mamma, fika på stan och fönstershoppa bäst jag kan. Blir nog en stor resväska som får följa med upp till stan 🙂

Kram på er!
ps. Asså seriöst det måste vara en fågel i ventilationen..det piper som bara den!
Stackaren! 😦

Tyck till!

