Inspiration

Den senaste timman eller så har jag surfat runt på olika Rivstartsbloggar för att söka inspiration och peppa lite folk.

Det betyder så OTROLIGT mycket med en peppande kommentar, önska någon lycka till och förhoppningsvis hjälpa någon annan lite på traven. Ge tillbaka är fint och känns som det är allt för många som bara lever i sin egna lilla bubbla och förtränger omvärlden. Jag tror stenhårt på karma!

Men tillbaka till Rivstart! Tycker det är superkul att läsa på allas bloggar och se hur folk planerar att förinta dom extrakilona som lätt sätter sig runt magen (eller låren som det är för mig..haha uscha). Men jag bli så himla motiverad av alla goa människor som kämpar och gör sitt bästa. Vi kan inte göra annat än att kämpa på och tro på oss själva, annars är det omöjligt att uppnå något mål i livet oavsett vad det tycks vara.

Imorgon är det dags för Cambridge och jag känner mig mer motiverad än någonsin och hoppas att jag ska klara av denna utmaning. Är ju bara två veckor så hoppas det är en baggis och jag kommer hem ett gäng kilon fattigare!

Pepp pepp pepp!

8 thoughts on “Inspiration

  1. Det här kommer gå kanonbra!! Du kommer vara så fit till bröllopet 😀 tänk på att minsta lilla tugga lägger sig direkt. Kroppen omvandlar vad som helst till fett när man kör kurer, till och med gurka! Så var stenhård! Det kommer gå bra 🙂

  2. Vad är det för smaker på cambridge du brukar dricka?

    Sv: Ja det är så härligt när man börjar bli klar med plugget! Jag har ju min biologiexamen nu, och till julen är jag färdig lärare! Dubbelexamen är jag rätt stolt över om jag fixar!

    Kram

  3. Vi kan väl intala oss att det är en baggis med pulver o hämta inspiration av varandra.
    Tror på att man kan hjälpa varandra genom att byta erfarenhet.
    Ta ett mål i taget o när kvällen kommer så har du fixat alla tre.
    Min pulverbloggvän avslutar jämt med En dag i taget, hon har kör 24 dagar idag utan en tugga!

    Det kommer du o jag med fixa om vi ger oss fan på det

    Kollar in imorgon för att se hur det gått

    1. Absolut! Det går galet mycket bättre när det finns folk runtomkring som går igenom samma grej – för fy det är verkligen ingen höjdare! Men ska bli skönt att köra när jag åker bort så slipper jag lite av frestelsen hemma.
      Det är verkligen en dag i taget som gäller, jag lyckades förra gången men hoppas att det går bättre nu för slutade och började en 10 ggr förra omgången :p

      Ingenting är omöjligt och fansiken så snygga vi kommer bli!!
      I will be back 🙂

  4. Har jag missat något?
    Är rivstarten bara 2 veckor,var den inte 8 veckor.(får gå in och titta )
    Din utmaning var 8 kg och då tänkte jag 1 kg per vecka,det är ganska ok,,men ska du gå ner hela din utmaning på 2 veckor:)???
    kramiz

    1. Haha nej nej jag ska bara börja köra två veckor på Cambridge och då hoppas jag gå ner 8 kg. Sen ska jag förhoppningsvis gå ner mer än två kilo ytterligare under resterande veckor. Men satte – 10kg totalt 🙂
      Kram

Tyck till!

