Lugn, skönt och lite packande

Det är mysigt att komma upp och besöka mamma, micke och pluttarna (ja och syrran för hon brukar matcha in så hon också är här samtidigt). Är perfekt för det är lätt att åka in till Stockholm och träffa mina brudar, just nu bor mamma i Södertälje men dom flyttar nästa helg så man får passa på.

Men det bästa är ändå dom myyycket söta småbröderna. Adam har precis börjat skolan, i ettan – stora killen! Albin och syrran var på TomTits idag så jag och mamma passade på att plocka, packa och städa lite här hemma. Bakade också nektarinpaj vilket är min absoluta faaaavorit – mums mums!

Efter middagen åkte jag och Micke ut till nya huset och kollade. Lite old style på sina ställen men ohhh så fint det blir med lite färg och kärlek. Mycket fin tomt och jättefint område som barnen kommer stortrivas i tror jag. Love it – bra köp!

Nu ska jag kolla på Hells Kitchen och ett avsnitt 18 kids and counting innan sängen. Imorgon ska jag på shoppingjakt i Stockholm samt träffa Helena och Frida. Uscha tycker inte om att bo så långt bort från mina brudar 🙂

Natti natti

Tyck till!

