Den eviga väntan

image

Undra hur många timmar av mitt liv jag spenderat på att vänta på buss eller tåg!?

En jäkla massa timmar skulle jag gissa på!!

Nu är jag på väg in mot stan för att gå en runda och träffa söta Helena och Frida. Tar 1h och 8min in till Tce så det tar ju sin lilla tid så man åker ju inte in varje dag :p Men jag hade sådan tur att jag fick låna mammas kort så jag slipper lägga ner massa pengar på sl-remsa.

Tänkte spana in Marc by Marc Jacobsbutiken som jag lyckats förtränga vid varje sthlms besök hitills samt NK och LV. Se men inte shoppa!!!!

Hoppas alla har en bra dag!

One thought on “Den eviga väntan

  1. Ja det där med buss alltså, jag har också väntat många timmar på denna kollektivtrafik!

    Blev det någon shopping, eller lyckades du ”bara titta” 🙂

    HA det gott!

Tyck till!

