September

Helt crazy att det redan är september, känns som jag missat hela sommaren! Kanske därför jag så gärna vill åka utomlands och njuta lite av lugnet 🙂

Är iaf hos mamma och pappa lämnade mig här när han var på väg upp mot jobbet i Sthlm vilket var perfekt..förutom att jag blev väckt vid 05.48 :p Var hos mamma några timmar innan jag åkte in till stan för att tillsammans med Frida spana in ett gäng bröllopsbutiker. Mer om den dagen på min bröllopsblogg.

Blev också en fika med söta Emily som nu flyttat upp till Stockholm och började sitt nya jobb idag, blev snack om allt mellan himmel och jord innan vi begav oss hemåt. Trevlig dag om än lite stressande eftersom många butiker skulle hinnas med på några få timmar..höll inte riktigt tidsschemat men ändå.

Idag har det packats för fullt, imorgon börjar flytten från radhuset till nya villan så jag och mamma har fixat för fullt (men mest mamma). Nu väntar vi på middagen..spisen är nytvättad så den ska INTE användas sa mamma bestämt :p Mums pizza!

Kram på er
Ps. Ni glömmer väl inte bort att besöka min Bröllopsblogg?

2 thoughts on “September

  1. Ja herre gud.. dagarna/månaderna bara flyger iväg.. vart tog sommaren vägen som sagT?
    =(
    Snart kommer snön.. men det är snart sommar igen!
    Hahahaha…
    Åh ja du.. vem vill inte utomlands?
    😉

  2. Visst går månaderna fort…! Jag känner mig lite smått lurad på sommaren, var tog den vägen! Hehe! Men, hösten är väldigt mysig den också, alla årstider har nog sina mysiga stunder!
    Gud vad mysigt att få gå och titta på bröllopsklänningar! Jag längtar till min dag kommer 🙂

    Jag tittar in på din bröllopsblogg då och då, det är så roligt att få se hur andra tänker och funderar kring denna dag:)

    Många kramar

Tyck till!

