En snabbis till Åland

image

Nu sitter jag och älsklingen i bilen mot Kalmar, klockan är 16.20 och vi beräknas vara framme 20.47. Vi lämnade Vikings Cinderella vid 15.30 vilket faktiskt var skönt, herregud hur folk beter sig till sjöss – skäms vuxna människor!

Men det var en trevlig utflykt med ok mat, goda drinkar och knäppa människor! Roligt var att jag träffade på Elli, min gamla bästa kompis..eller vad man ska säga! Kul var det iaf! Hennes mamma hade sett på fb att jag var ombord och planen var att efterlysa mig i högtalarna – tusiken att jag sprang på henne innan!

Hörs i Kalmar

2 thoughts on “En snabbis till Åland

Tyck till!

