Vilket klipp

Planen var att jag skulle gå till Frisören som nu på tisdag..eller tisdagen efter då frisören jag besökte förra gången har 20% studentrabatt på just tisdagar. Meeen jag var inte så sugen på att spendera en 8-900kr hos frisören när jag vet hur snålt det kommer vara kommande månaderna om jag inte får jobb. Onödigt att spendera dom extra slantar man har nu när dom kan sparas 🙂

Såååå i bilen hem igår kom inspirationen till mig och jag bestämde mig för att färga håret hemma och även klippa luggen själv (vilket jag alltid gjorde när jag hade hellugg). Köpte därför hårfärg igår när vi var i affären, blev Loreal Sublime Mousse vilket jag verkligen kan rekommendera.

Idag slog jag iaf till efter att ha flugit runt och fixat lägenheten, shit så mycket det är som ska fixas när man varit borta några veckor! Är iaf suuupernöjd med hårfärgen, verkligen exakt den färg jag vill ha. En ljus ljus chokladbrun kan man säga. Luggen är ok, ska nog snedda till den lite till..är rätt rak nu nämligen.

Ska försöka fixa bild imorgon 😉

Tyck till!

