Friskis

Ikväll 17.30 tänker jag besöka Friskis i Kalmar för ett Medelpass jympa!

Har tagit fram kläderna, peppar mig till tusen och känner mig förväntansfull. Ska bli superkul att börja träna igen, tömma mig själv på lite energi och undvika hemmets alla frestelser :p Tiden är också passande eftersom vi brukar äta middag vid den tidpunkten, så då kan Richard käka utan att jag blir frestad.

..nu är dock allt jag tänker på nybakat bröd med smör på – bort med dom tankarna och på med träningsoutfitten! Har konstaterat att jag behöver köpa en ny träningsbh också, den jag har är over-and-out!

4 thoughts on “Friskis

    1. Jo svetten rann, men det gör den alltid när jag tränar :p Sen blev det ju inte bättre av att dum som man är inte ätit något innan. Blir att ta en shake innan och en shake efter för att klara av träningen. Men så kul och roligt att vara igång igen 🙂
      Kram

  1. vad kul att du gillade sidan, jag är inge haj på datorer så är glad jag hittade en så formbar blogg ändå 🙂

    Hoppas det gick fint på friskis, börjar längta själv efter ett pass 🙂

    1. Haha jo jag känner igen det där, man får pröva sig fram 🙂
      Friskis gick bra..trodde jag skulle svimma ett tag där på slutet men tog mig igenom det hela *stolt* Första passet sedan i början av Januari! Har ifs tränat så det stänkt svett hemma men inte samma sak 😉

Tyck till!

