Jobb jobbijobbjobb

Har sökt ett antal olika tjänster senaste veckorna..två som jag framförallt håller tummarna för lite extra då det är inom kommunikation vilket är de jag helst vill arbeta med. Ett företag är lite äldre med en segare organisation och ett är en relativt ny organisation med mycket yngre folk. Hoppas att jag får napp på något av dem, vore så underbart att få jobb nu.

Jag är för rastlös för att orka gå hemma och uffa runt, rastlös som jag är. Vore härligt med lite rutiner, listor med saker som ska göras och inte minst lön såklart.

Nu är jag inte petig när jag söker, blir det mesta som kommer upp på ams.se. Kom inte upp ett enda jobb under sommaren, första jobbet jag sökte sedan i maj var 18 Augusti och det känns ju inte riktigt okej, men så är det i en mindre stad.

Håll tummarna för mig!

2 thoughts on “Jobb jobbijobbjobb

  1. Hejsan!

    hittade din blogg precis och ser att vi har samma slutvikt/målvikt 🙂
    hur lång är du om man får vara nyfis? själv mäter jag 1,72 och väger just nu 97,2 kilo…
    Är det bröllop som stundar den 12/8-2012?
    Själv har jag satt mitt mål till sommarne 2012 då det vankas utlandssemester. Och i smyg så där har jag skojat med min sambo att vi kan gifta oss när jag väger 73 kilo igen, det gjorde jag när vi träffades nämligen 😉

    Hoppas jobbsöket går bra nu med!

    1. Hej!
      Ja men va roligt, eller ja kanske inte roligt haha men trevligt!
      Jag är 173 cm så i princip samma som dig 🙂 Började på 107 kg och gått ner till 92 kg nu så working progress!
      Bröllopet är slutmålet den 4/8-2012..vill inte ha mina feta armar eller runda ansikte då utan man vill ju se tillbaka och känna sig stolt. Hoppas på det bästa.

      Mysigt med semester, skulle jag behöva nu 😛 Ja men det är bara att övertala mannen din om att bröllop är en fin fin idé..jag tjatade in det kan man säga 😉

      Lycka till med vikten och roligt att du hittade till bloggen 🙂
      Kram

Tyck till!

