Snabbt eller långsamt

Jag har INGET tålamod, jag är en sucker på att vänta..allt ska hända NUUUUUUU på en gång. Lite jobbigt att leva med och framförallt när man vill gå ner i vikt på 10 sekunder. Vore det inte great om man kunde gå in i en maskin som krympte fettcellerna på en minut så man kom ut snygg och smal? I would love it!

Målet nu är att känna mig tillräckligt snygg för att gå och testa bröllopsklänningar! Vill ju inte känna mig som ett berg när man står där i fina klänningar..men när ska då detta infalla? I Oktober är det rea hos bland annat Lilly och den vill man ju inte missa. Alltså måste jag gå ner SNABBT – hur gör man detta? Jo genom pulverdieter.
Tråkigt men sant!

Frågan är hur mycket man kan gå ner, och hur snabbt om man inte kör pulverdiet? Jag SKA köra pulver i två veckor nu, HOPPAS att gå ner 8 kg på det..det vore perfekt för då skulle jag tycka att det är okej att prova brudklänningar. Om jag sedan fortsätter med träning, äter nyttig mat utan någon extremdiet borde jag väl kunna gå ner ett kilo i veckan eller så?

Det skulle betyda att jag till jul skulle kunna gå ner 20 kg på 14 veckor. Är det realistiskt? 15 kg känns som något jag kan uppnå, sen kan jag gå ner resterande 2-7 kg i vinter/vår..

Allt eller inget? Nej någonstans mittemellan is the shit – LAGOM är mitt måtto!

5 thoughts on “Snabbt eller långsamt

  1. Två tips inför att prova klänning, ha på dig en body shaper och kom ihåg att det tar ca 4månader att få hem klänningen när du bestält (+ att den kanske måste fixas till o sys in) så om ni ska gifta er i augusti som oss så skulle jag rekomendera att du beställer den i januari någon gång så du har marginall för ändringar vid ev. vidökning/minskning.

Tyck till!

