Kämpa kämpa!!!

Älsklingen lagade en av våra favoriter till middag idag, nämligen pastagratäng! Mums det är faaaarligt gott 🙂 Han hade i jalapenos och tacosås också för att spica upp det hela lite – luktar så gott att jag dör! Jag gick och la mig i sängen och kollade på ett avsnitt 18 Kids and Counting medan han åt.

Nu vågar jag inte gå ut i köket för jag VET att jag kommer stoppa i mig – muuuummsss mums mums! Men det är bara att fokusera på vågen jag ska hoppa upp på imorgon, vill inte förstöra för mig själv utan SKA klara dessa två veckor.

Min förhoppning är ju att gå ner 8 kg på dessa två veckor, vore så underbart om det nu blev så..eller vem vet kanske kan gå ner ännu mer! Men -8kg på två veckor är ju stört, stördare är ju att jag vet att det faktiskt är möjligt.
Efter dessa veckor funderar jag på att köra kombinerat, alltså dricka en påse (delat på två) till lunch och sedan äta vanlig frulle och middag i lchfstil. Dock blir det inget extremt lchf´ande utan en lightvariant.

Mitten av oktober vill jag boka in tid för att prova klänningar hos Lilly och då SKA jag väga under 80 kg. Tanken är crazy men jag vet att jag klarar det om jag skärper mig.

Pepp pepp pepp till oss alla som försöker att gå ner!

Tyck till!

