Godmorgon torsdag

Det är redan torsdag, så snabbt tiden går egentligen..svårt att hänga med i svängarna! 😉 Sitter iaf i soffan, dricker min frukostshake och kollar på Smallville – även fast vi sett alla avsnitt redan typ :p

Planen idag är att ta tag i skolan, läser tre distanskurser och tyvärr har det ju skitit sig med en då jag inte fått tag i boken och det är inlämning imorgon. Det är den kursen jag såg mest fram emot, men som visade sig ha det sämsta upplägget jag någonsin sett så är inte så ledsen att jag missar den. Nu måste jag dock hitta en annan kurs att ersätta denna med, så ska svänga förbi LNU och se om det finns någon annan distanskurs i period 2 – we shall see.

Sen ska vi flytta ner saker till källaren, sommarkläder känns onödigt att ha uppe nu. Sen tog jag med mig en kartong med barndomssaker från mamma också så den ska också ner. Ikväll blir det ett kombinerat spinning/skivstångspass som är 1,5 h. Jippie!

Ha en fin torsdag!

2 thoughts on “Godmorgon torsdag

Tyck till!

