Svettigt

Snart klar med dag 4 på ren kur med Cambridge, det känns bra men såklart det är riktigt jäkla jobbigt. Luktar på Richards mat och drömmer mig bort :p Hihi!

Blev ett kombinerat spinning och skivstångspass på 1,5h, herreminskapare jag var looooost när jag gick in i rummet. Det fanns inte nog med saker så ledaren fick springa och hämta från ett annat rum, sen var det totalt packat med folk så var väl inte optimalt. Men det var riktigt kul och något jag garanterat ska fortsätta med! Var helt död när jag kom hem!

Firade precis med bubbelvatten – muuuummmmssss jag älskar bubbelvatten!!!!
Imorgon blir det ett lugnare pass, nämligen Core/Bosu! Första gången för det också 🙂

Annars har dagen spenderats med datorn, har reserverat böcker till mina kurser, kollat lite på 17-19 Kids and Counting och pussat på älsklingen!

Tyck till!

