Back to it

Igår åt jag maaaaat och jag åt chips, mums mums! Rätt onödigt men det var mycket gott och ingenting jag mår dåligt över, det som är gjort är gjort. Behövde lite motivation efter en vecka på pulver :p

Idag började dagen med en mumsig kopp te, ska softa lite nu på förmiddagen och mellan 12-13 är det medeljympa på friskis. Efteråt, eller möjligtvis innan, ska jag cykla förbi Pressbyrån och köpa en bröllopstidining, den har varit ute i nästan två veckor och jag har fortfarande inte köpt den – längtar.

Hoppas ni får en fin lördag 🙂

Tyck till!

