Veckans mått

Startmått 24/2
Midja: 98 cm
Stuss: 119 cm
Bröst: 112 cm
Lår: 74 cm
Vad: 45 cm
Överarm: 37 cm
Hals: 39 cm
Underarm: 29 cm

Mått idag 19/9
Midja: 88 cm = -5 cm denna vecka = -10 cm totalt
Stuss: 109 cm = -1 cm denna vecka = -9 cm totalt
Bröst: 106 cm = -1 cm denna vecka = -7 cm totalt
Lår: 66 cm = -1 cm denna vecka = -7 cm totalt
Vad: 42 cm = – 3 cm totalt
Överarm: 34 cm = -1 cm denna vecka = – 2 cm totalt
Hals: 35,5 cm = -1,5 cm denna vecka = -3 cm totalt
Underarm: 27 cm = -2 cm totalt

Tappade cm totalt: 43 cm

Fettprocent start 51,8 %
Fettprocent idag 39,3 %

Hade gått ner till 89,1 på vågen men det blev ju förstört när jag började äta igen och vattnet kom tillbaka :p Så har gått ner 1 kg denna vecka – besviken. Men jag måste lära mig ÄTA så jag går ner i vikt..det är mycket vettigare! Ska forska och se hur jag/vi ska äta.

Kram på er

4 thoughts on “Veckans mått

  1. Härliga resultat!
    ja, visst är det så, maten är ju trots allt det som ska livnära oss hela livet så klart bra att hitta en metod för sig själv!

    Här går det inget bra idag, låg som attan, men hoppas på roligare humör imorgon!

Tyck till!

