Happy tisdag

Nu har jag varit 24 år i en månad, känns som det var igår jag fyllde år och hade mina brudar här! Jag måste nog ta mig ut på en liten turné i södra Sverige snart för att hälsa på..det får absolut inte gå för lång tid :p

Idag ska jag sitta/ligga/stå och läsa i en av mina omvärldsanalysböcker. Väldigt intressant och absolut något jag förhoppningsvis ska ha användning för i framtiden 🙂 Kul att läsa ämnen man är intresserade av. Imorgon ska jag förbi skolan och sälja en av mina böcker, köpte den i biblioteket för 10:- förra året..haha dom sålde ut gamla böcker och jag gjorde ett fynd! Så nu ska jag sälja den vidare, hihi! Kul att hälsa på min fd lärare också eftersom det är på samma magisterprogram.

Ikväll ska jag jympa, tror att min favoritledare är tillbaka så kan bli ett riktigt bra – men jobbigt pass. Tränade ingenting igår vilket kändes jättekonstigt så ska bli skönt att komma igång idag, kändes som jag fuskade igår nästan! Men det betyder ju att jag fått in vanan av att träna vilket är superbra eftersom det rullar på..och förhoppningsvis rullar vikten av!

Angående kosten äter jag vanligt nu, försöker skippa kolhydrater men annars kör jag varierat 🙂

Kram på er

Tyck till!

