Träningsfreak

Mitt mål är allmänt att träna 5 dagar i veckan, dock blir det nog 6 dagar + en vilodag med en promenad bara kanske. Jag tycker det är skönt att träna, man känner sig levande och älskar när man känner att man blivit starkare – och snyggare! Man blir så stolt över sig själv när man klarat av ett pass och dryyyyper i svett – kärlek!

Veckans schema:
Tisdag: Jympa Medel 1 timma
Onsdag: Spinning Medel 1 timma
Torsdag: Skivstång 1 timma, Gyminstruktion 1 timma
Fredag: Indoor Walking Medel 1 timma
Lördag: Jympa Medel 1 timma
Söndag: Spinning 1 timma

4 thoughts on “Träningsfreak

    1. Tack söta du 🙂 Jo det är ju det, när jag jobbade nästan heltid + pluggade heltid fanns det ingen tid för träning..men det handlar om att prioritera oavsett vad man sysselsätter sig med. Nu har jag massa tid över så då investerar jag den tiden i mig själv 🙂

    1. Well, jag har ju inte så mycket annat för mig egentligen..pluggar lite på distans och söker jobb så är alltid hemma vilket jag inte klarar av – klättrar på väggarna :p

      1 gång i veckan är betydligt bättre än 0 gånger i veckan! Man får anpassa sig helt enkelt 🙂 Jag tränade massa hemma i våras, fungerar också men inte lika fina resultat :p

Tyck till!

