En dag på cykeln

Mycket stod/står på schemat idag..hämta ut bok i biblioteket och lämna in en annan, sälja en bok i skolan, träna core/bosu, läsa ett gammalt skolarbete.

Inte mycket egentligen men när man är van att göra ingenting så är det spännande, hihi! Har klarat av dom första punkterna på schemat och nu är det träning och läsning kvar. Åkte till skolan för att sälja boken och råkade hamna på en gästföreläsning till mitt gamla program, rätt intressant 🙂

Annars har dagen varit rätt intressant, iaf när posten kom eftersom jag faktiskt fick ersättning från sommarjobbet..dom tog nämligen bort massa timmar från mitt schema vilket jag (efter lite forskande och samtal med facket) protesterade emot :p Kors i taket, dom gick med på det. Jag trodde inte det skulle ske så happy happy me! Så min september-oktoberbudget är rätt lycklig, pengarna jag räknat med kommer in!

Nu är det snart dags för träning 🙂 Passet Core/Bosu för första gången så jag hoppas att det är både roligt och givande!

Tyck till!

