Mot skåneland

Sitter just nu på tåget som nyss lämnade Växjö – nästa stopp Alvesta med byte mot Luuuuuuuunnnddddd C! Wiho! Blev en spontan resa ner till älskade Katrin 🙂

Dagen har jag spenderat med att bygga ihop ALEX, min nya möbel för sminkförvaring. Var superduktig och tog massa bilder..man hann aldrig ladda in dom i datorns så ni får gott vänta tills jag kommer hem igen, vilket förhoppningsvis är på söndag – om jag hittar någon trevlig biljett hem, annars får jag stanna som Katrin sa 🙂

Jag MÅSTE plugga lite också, men katrin jobbar lite imorgon så då ska jag passa på att skriva lite/forska lite. Känns dom bra att jag har all information som behövs.

Nu ska jag ta och packa ihop ”Nästa Alvesta!”

Tyck till!

