Good girl?

Nu sitter jag vid köksbordet hos klanen Olsson, Katrin har åkt och jobbat i några timmar så jag ska underhålla mig själv :p Min plan är att vara duktig flicka och skriva på min inlämning, den ska in på Onsdag senast klockan 16 och man behöver ju inte vara ute i sista sekund bara för att. Kan erkänna att jag inte riktigt förstått vad det är jag ska göra, men det har aldrig hindrat mig förut so lets go!

Skriver om ett företag jag skrivit om förut så informationen har jag, man får inte vara dum 😉 Alltså borde det inte vara så svårt att skriva, att det dessutom bara handlar om 4-6 sidor gör nästan saken värre eftersom jag vet att det GÅR att skriva det hela på några timmar om jag så ville :p Men vad är det roliga i det?

Katrin slutar vid 13 och då får vi se vad vi hittar på för skoj! Nej nu ska jag kicka mig själv i rumpan så jag kommer igång 🙂

Ha en fin LÖRDAG!

Tyck till!

