Tillbaka i Kalmar

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en trevlig weekend i Skåne och måste säga att det är skönt att vara tillbaka. Borta bra men hemma bäst – right?

Idag har det varit galet fint väder, blå himmel och över 21 grader varmt. Vi satt ute och drack eftermiddagskaffet i solskenet och njöt några timmar. Fick en titt på renoveringsobjektet också och det ser riktigt fint ut, ser fram emot inflyttningsfesten 😉

Under kommande vecka har jag lite saker på schemat, först och främst har jag inlämning på onsdag 16.00 och sedan ska det TRÄNAS! Blev 4 pass förra veckan, eller kanske 5? Helt ok men veckan innan var det 6 pass vilket jag tycker är lagom när jag är hemma. Sen ska jag troligtvis köpa ett nytt sminkbord till lilla rummet så blir nog till att bygga lite fler IKEA möbler..eller jag en möbel 🙂

Vad har ni för planer i veckan?
Kram

Tyck till!

