Dålig bloggare

Det händer inte mycket på bloggen just nu, det är jag medveten om och är rikigt tråkigt..men jag är helt enkelt inte motiverad till att skriva något. Händer dessutom inte så mycket för tillfället!

Hade inlämning idag i en av mina distanskurser, blev lite panik på slutet där men jag är ändå nöjd meduppgiften och hoppas att det ska gå bra! Blidde ett svettigt pass Skivstång också på Friskis – så jäklans gött!!

Imorgon blir det nog antingen afro eller jympa – känner för att skutta runt lite! Men innan dess ska vi över till Öland för att kolla på en potentiellt lokal till bröllopsfesten 🙂 Vi hoppas nu på Hotell Skansen!

Nu ska jag kolla lite tv brevid min sovandes älskling..han är så söt!!

Kram på er!!

Tyck till!

