Vad ska vi ta av?

Just nu är det perfekta tillfället att bara go wild and crazy, flytta till afrika och bygga skolor eller åka runt världen (utan några pengar) eller hitta på något annat kul. Men eftersom jag är så tråkig vet jag inte vad detta crazy skulle kunna vara?

Några idéer?

Nej men seriöst jag har ingen aning om vad som händer härnäst i livet? Hihi jo jag vet att jag ska gifta mig med mannen jag älskar och leva lyckligt i alla våra dagar! Jag läääääängtar tills 4 Augusti 2012!!! Men när det gäller jobb och bostad har jag ingen aning alls, vi trivs superbra här i lägenheten..men de är lite svårt att flytta den till någon annan stad där det finns jobb! Hur länge kan vi bo kvar i Kalmar utan att någon av oss får jobb – I dont know och det är väldigt frustrerande…

Någon som vill ge mig ett roligt, intressant och givande arbete någonstans i Sverige?

3 thoughts on “Vad ska vi ta av?

  1. Oj nu känner jag mig helt okunnig med vad en marknadförare gör.
    Jag är ju född i Sverige men flytta som barn till Frankrike och i tonåren innan jag blev sjuk gick flytten till Italien och där är jag kvar.
    Många gånger tror jag man kan bli lite hemmablind och ställa upp en massa svårigheter med att flytta.
    Men jag hoppas ni får jobb snart och att ni då kommer trivas där.

    Dagen gick bra för jag gav mig den på det, fast värmen hjälper inte till på nåt sätt just nu, jag vet att jag är den vackraste G vet men den 4/8 då ska jag känna det själv med och det får mig att klara det.

  2. Det vore ju riktigt kul…gå och sola efter jobbet och njuta av livet ett tag :p
    Jag är marknadsförare och fästmannen är socionom men jobbar med ljud/ljus..så det finns ju lite möjligheter :p Vi får se vad som händer men utomlands vore sjukt kul 🙂

Tyck till!

